Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2014 08:06 - Василка Новева споделя своя опит
Автор: and08 Категория: Регионални   
Прочетен: 2121 Коментари: 0 Гласове:
13

Последна промяна: 15.05.2014 08:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В този постинг мастер-рейки учителят Василка Новева споделя своя опит. ДА БЪДЕШ УЧИТЕЛ ИЛИ ЛЕЧИТЕЛ ОЗНАЧАВА ДА НОСИШ ЕНЕРГИЙНАТА ВИБРАЦИЯ НА РЕШЕНИЕТО В СВОЕТО  ЕНЕРГИЙНО ПОЛЕ  И ДА ГО ПРЕДОСТАВЯШ НА НЯКОЙ ДРУГ. Това е лечението  и нищо друго. Лечебният ефект се осъществява  всъщност от самата енергия, която притежаваме. Точно тя отваря на другия да си" спомни "онова, което вече знае и да се свърже с вътрешната си светлина, със своята интуиция. Посредством този спомен се  осъществява връзката, с която се способства изцелението. ВСЯКО ЛЕЧЕНИЕ ПРЕДСТАВЛЯВА САМОЛЕЧЕНИЕ. Ефектът не се постига с упорит труд - именно пациентът решава сам за себе си  дали да приеме енергията и да  и да я пусне вътре в себе си.  Изборът е лично негов. Лечителят  я  предлага поради това, което  е като "помощник " на другия. Лечебната сила не се придобива от нещо извън нас. Учението и изцеляването, на практика, нямат нищо общо със специфичните знания и умения придобити  от курсове, книги или нещо друго. Лечебното въздействие, което имаме не е заради уменията  и способностите,научени някъде, а е резултат от вашата естествена същност, от извървения вътрешен път. Именно в проблемите,които сами сме преодолели на дълбок емоционален план , се корени способността ни  истински да помагаме на другите. Заседнали  в техните проблеми, нежно ги подканяме да излязат и да се измъкнат  от там. 
  Истинското лечение е така просто ! Когато някой ви помоли  за помощ, той се отваря за енергията ви така,че да може да бъде докоснат от вашата най-чиста и светла част.Това не е прочетено в книга или усвоено умение, а е резултат от лична алхимия, лична трансформация на съзнанието. 

                                      РЕЙКИ  


image

Резултатите от прилагането на рейки са невероятни.За някои незапознати с Рейки дори могат да граничат с фантастиката .Този дар от всемирния разум достига до всеки, който го приема с вяра. Не бива да забравяме, че Рейки идва при хората, а не обратно. Как и да се стремим, ако не трябва, Рейки прави така, че колкото и да искаме от страна на пациента и мен като  мастер  желанията се разминава. Имам два случая, при които многократно, въпреки желанията, Рейки явно показа, че не трябва дори и да се лекува. При първият случай се оказа, че момичето имаше кармична обремененост, но разбира се, че аз не знаех за това. Оказа се след изповедта на майката, че имала глупостта да пусне музика и да играе хоро на погребението на дъщерята на омразната й етърва /няма неплатено нищо според природните закони/. На същата възраст дъщеря й се е разболяла тежко и едва е останала жива, с мното увреждания, вкл. и психични. Каквито и усилия да правехме се разминавахме, дори самата девойка ме избягваше. При вторият случай моя близка приятелка с вяра и доверие идваше при мен от самото начало за лечение. Когато дойде време и имах вече мастерство й предложих да я инициирам, тя все отлагаше под предлог, че няма пари. Най- накрая заяви че щом има кой да я лекува, не й трябва да взима Рейки /другата ни приятелка взе и тя настояваше да я инициирам/.  Считам, че грешката е моя - лекувах я като приятелка за едното "благодаря". Установих, че тя не оценяваше Рейки, т. е. нямаше обмен на енергия. На пациентка, която доведе при мен, уточнявайки помежду си колко да ми даде пари, тя й каза, че на мен не ми струва нищо, а да ми хвърлила 50 стотинки. А дали  1час и 30 мин., колкото е продължителността на сеанса, за мен в действителност не струват нищо? Когато реших да й подаря Рейки за рождения й ден и я потърсих, тя ми обясни, че не се е чуствала добре и е отишла на лекар и че изобщо не се е досетила за мен. Естествено, следвайки интуицията си, аз не я инициирах, защото разбрах, че Рейки не желае да да отиде при нея. При друг случай - болен с инсулт, изписан от болница с пареза на лява страна и говор, синът научил, че вече съм лекувала инсулт успешно, ме потърси . Уточних време и място да отида при болния му баща , но се оказа че не можах да отида - в разстояние на 4 дни при всяко уточняване нещо се случваше . На опитите да пратя от разстояние Рейки , не се получаваше . Бях убедена, че тоози мовек беше пътник -дано съм облекчила последните му дни. А сина подготвях за раздялата с баща му . Наскоро го срещнах и той сподели, че благодарение на моите думи той учудващо за него и околните е приел смъртта на баща си ,с когото са били твърде привързани като единствено дете в семейството. Вече споменах и се уверих от прочетеното и прилагано на практика най-напред върху мен, а след това и на близките ми и на пациентите по-късно, че ИСТИНАТА Е ТОВА, КОЕТО ДЕЙСТВА. Фактът, че всички мои класически болести за 55 годишна пенсионерка си отидоха, говори много. Не посещавам личния си лекар със здравната книжка за изписване на лекарства. Няма ги и шепата с лекарства, вземани по график постоянно. Това не значи, че нямам проблеми, а  просто имам възможност с моите ръце и с Рейки енергията да не допускам болестите до мен с ясното съзнание, че това е най-верния път, с много вяра, доверие в Рейки и упоритост. Стремя се в ежедневието да спазвам, доколкото е въпрос на време и търпение, петте принципи на откривателя на Рейки - Микао Усуи- ДНЕС НЕ СЕ ТРЕВОЖИ - ДНЕС НЕ СЕ ЯДОСВАЙ -ДНЕС БЪДИ БЛАГОДАРЕН -ДНЕС РАБОТИ УСИЛЕНО - ДНЕС БЪДИ ДОБЪР С ДРУГИТЕ. Ако сгреша с храната и имам проблем, то чрез
image

Рейки  неутрализирам токсините и те се изхвърлят като отрицателна енергия. Ако почуствам умора и отпадналост, то поставяйки ръцете на тила и челото, с тъй  наречената "бърза помощ" си давам сила и изчиствам натрупалата се отрицателна енергия. Когато усетя, че отнякъде по неосъзнат път 
/била съм в магазин с много хора, среща с енергиен вампир, посещение при болен или в болница / почуствам болка в сърдечната чакра или в слънчевия сплит - просто слагам ръцете си за 5-10 мин. Естествено това може да ми се случи, ако предварително не съм си поставила защита. Има начини, както за предварителна защита /био енергична /, така и за друг вид изчистване на тези чакри. Аз ги изчиствам с умението, което притежавам. Методите за  изчистване  се научават по време на курса или от книгите . ...и от собствен опит. След второто ниво, когато вече имаш собствени водачи и учители започва развитието на интуицията. Трябва да се научиш да си вярваш и да се доверяваш на твоя вътрешен водач. Не е невъзможно - просто трябва да се довериш. Започваш с най-елементарното - дали да взема чадъра след като ми е минало през мисълта. В практиката си като лечител не мога предварително да кажа дали ще мога да помогна докато не поставям ръцете си върху слънчевия сплит и върху челото (Третото око ). От реакцията на пациента установявам дали да проведа сеансите. Обикновено реагират като ми казват, че им олеква или просто чувстват топлина, а аз усещам как Рейки започва да тече. Усещанията са различни от моя страна и от страна на пациента. Винаги сверявам и насочвам къде да насоча и мисълта и собствената си енергия. Някои автори съветват даващият Рейки да не приказва, да не отвлича вниманието на пациента и да се концентрира при лечението. От опит  установих, че когато непрекъснато контактуваш и насочваш, то ефектът е много по- голям. Имаш възможност да утвърждаваш или изтриваш навици и да насочваш психиката по пътя на позитивното мислене. Често дори, следвайки интуицията, неосъзнато от мен, аз насочвам пациентите си без да имам информация за бъдещи дейности . Имах пациент, който имаше страхова невроза, на когото по време на сеанса започнах да му изяснявам коя е причината за състоянието и как би могъл и сам да си помоге. Същевременно му въздействах със символите на Каруна Рейки - Шанти и Рама. В следващия момент съм казала и с каква дейност трябва да започне и какво точно да направи. Изненадан пациентът се изправи и ме попита от къде го знам това ? След два месеца ме посети и сподели, че той преди е нямал и представа за това, но му се е случило точно това, което съм му казала. Аз не си спомня какво точно съм казала и не бих му казала нищо повече - не съм гадателка. А сега за всички посетители на моя сайт предлагам 10 мин. филм за  релаксация  чрез  среща с природата.   

Ето още информация зя рейки енергията: РЕЙКИ-ФИНАТА ЕНЕРГИЯ НА КОСМОСА.







Гласувай:
13



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: and08
Категория: Регионални
Прочетен: 921769
Постинги: 203
Коментари: 37
Гласове: 275
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930