Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2014 07:33 - Василка Новева за развитието на лечителските способности
Автор: and08 Категория: Регионални   
Прочетен: 2061 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 15.05.2014 07:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЗАБЛУДИТЕ ПО ПЪТЯ НА РАЗВИТИЕ НА ЛЕЧИТЕЛСКИТЕ СПОСОБНОСТИ

ПЪРВА ЗАБЛУДА:Инициацията или лечението с Рейки ще разрешат проблемите ми, ще ме направят по-зрял и автоматично ще подпомогнат моето духовно развитие и то без никакви усилия от моя страна.
Подобен подход блокира личното щастие, защото Рейки само подпомага процесите в живота и ни подтиква към физически усилия да открием щастието и постигнем здраве и успех. А ако самите ние не направим усилие и постоянство, няма да постигнем нищо.
ВТОРА ЗАБЛУДА: Колкото повече се занимавам с Рейки, толкова по-щастлив ще бъда.
Това също е далеч от истината. Както всяко друго нещо, така и нашите занимания с Рейки трябва да бъдат здравословно балансирани с другите ни занимания. Рейки не е живота - той го подпомага и каквото и да докосне вътре в нас, то ще бъде изцелено, стига да е интегрирано в живота ни. Рейки ще ни подпомогне да хармонизираме всички сфери на живота ни и ще тласне нашето развитие, като се
 доверяваме на интуицията си.                                                                                                                       ТРЕТА ЗАБЛУДА : Вече не действа. Зле се чувствам. Каквото и да правя - Рейки не ми действа. Защо? Това не е така, както изглжда. Често и аз съм имала тези съмнения, но в последствие осъзнавам, че греша. Причината я откривам в себе си - занемарила съм 5-те принципи завещани ни от учителя Микао УСУИ:                                                                                                            ТОЧНО ДНЕС -1/Не се гневи ! 2/Не сетревожи! 3/Показвай признателност, почитай своите родители, учители и възрастни! 4/Печели честно хляба си и работи усърдно върху себе си! 5/Проявявай благодарност към всички живи същества!  Друга грешка - нарушила съм при роден закон - дал- получил . Просто не се изчиствам и забравям, че все пак не действа автоматично , а само подпомага самовъзтановяването. На въпроса ми как ползваш Рейки оплакващите ми отговарят - никак. Изчезнала им е вярата, а от тук и желанието и упоритостта. Да не забравяме, че всеки труд се възнаграждава !!


                                       МОЯТ ОПИТ В УСВОЯВАНЕ НА РЕЙКИ

image

Много често получилите Рейки не са наясно с какво разполагат, тъй като е казано, че това е прост метод и не изисква усилие. Особено когато преценя, че не трябва да си платят - дори не го използват / поне така ми казват/. Аз лично бях много щастлива и мислех, че поставяйки ръцете на тялото си и чувствайки топлината им - това е всичко! По-късно установих, че разполагайки само с печатни материали, които ме ориентират в историята на Рейки и основните правила за лечение в процеса на усвояването на положениетао на ръцете, има и още нещо, за което или не съм запомнила от курса или го нямам, т.е. нямах представа за какво става въпрос. Краката в глезените ме боляха остро. Не можех да ходя, чувсвах се некомфортно - като изключим проблемите от 21 дена на пречистването. Открих, че в книжарниците има много литература за Рейки. Водена от моя девиз :"Човек, ако не се самообразова -до никъде няма да сти гне! ", аз си купих книгата на Аджава и Петер, а след това и на Пенелопа Куест, която ми допадна много и я препоръчвам като настолна и водеща . Стана ми ясно, че аз просто не съм знаела техниките на защита и на изчистване, как и къде да ползвам Рейки. Смело започнах да лекувам себе си, мои близки и приятели у дома по всички правила по книгите, стриктно прилагах опита им и изпълнявах всичко. След 1 месец изкарах курс а и за 2-ро ниво. Бях много щастлива, защото се чувствах по-богата  и разполагах със символите, но не оценявах ролята на водачите и учителите. В същото това време моя позната разбрала, че у дома приемам за лечение, ме смъмри. Не съм знаела, че не бива да натоварвам дома и близките си с отрицателна енергия. В процеса на лечителската дейност първо изпробвах върху себе си всичко прочетено. Няма да скрия, че съм се съмнявала, но резултатите ме караха да вярвам, че щом на мен помага, значи е вярно и добро. Нали Буда е казал на учениците си "Истина е това, което действа!". Чувствах, че от ден на ден ставам все по- добре /въпреки уверенията на личната ми лекарка, че съм много болна /....По това време моята учителка ми предложи да участвам в курс за Каруна Рейки I и II ниво. Естествено, че приех, убедена, че ще ми е нужна. Независимо колко сме постигнали или колко прекрасно се е получило, винаги съществува и следваща крачка, следващ урок, следващо развитие. Просто трябва винаги да търсим нещо по-добро и да следваме неотклонно вътрешния си глас, за да го заземим в живота си. Нямах много информация, нямаше и литература. В ръцете си имах

image
умението да ги ползвам. Установих, ползвайки ги, че има промени в силата на енергията и действат ефективно, прилагайки ги върху мен. На пациенти ги ползвах, усещайки интуитивно къде и кой символ за тях е нужен. Получавах информация, че има промени в енергята, особено при Крията, чието предназначение е да обезболява и да изцелява. Установих, че има добър ефект Рамата при изчистване на краката, при главоболие, при световъртеж. А Шанти добре действа при страх, създаване на навици и при нощно напикаване. По- късно през лятото на 2007 година излезе и книга и определено вече осъзнах с какво разполагам и че Коруна Рейки е и духовно качество, което се развива в нас, докато напредваме по Пътя. Тя създава постепенно разгръщащо се съзнание, че всички сме едно цяло. Това единение носи със себе си сила, напътсвана от Създателя - това е силата на Любовта, която се усеща със сърцето. Тя ни лекува и ведро достига и помага на всички около нас, като освобождава страха, съмненията и тревогите и ни изпълва с надежда, покой и благородство. Помага ни да разберем, че във Вселената не с ме сами и че има кой да се грижи за нас - Създателя на Вселената /Бог, Алах Мохаме, Шива, Христос,Тангра - кой как го нарече /Самата аз почуствах промени в мисленето и някакъв вътрешен мир и спокойствие. Не съм религиозна, но считайки, че и науката е установила съществуването на единен енергиен мощен космически център, вярата ми в закрилника се затвърди. Смених личната си лекарка, която пред новия ми лекар заяви, че съм много болна и се изненадва на моето самочувствие. Запчнах наново прегледи, но при други специалисти. Съгласете се, че звучи по друг начин - сърцето ви е добре, но имате повече енергия и докато сте работели с децата сте я отдавали на тях и сега трябва да намерите начин да я отдавате. За мен този лекар е наистина съвременен и добре ориентиран. Различно е, не мога да определя какво ви е, за всеки случай да сменим лекарството с по- ново /естествено и по- скъпо/ вече звучи и като " Вие сте опитни мишки." Не казах на новият ми личен лекар за Рейки и че сутрин се събуждах с вътрешния ми глас да казва, че докато не започвам сериозно да лекувам - ще боледувам. Съвсем случайно ми предложиха подходящо помещение в ценъра на града /знаем , че няма нищо случайно / и така започнах да приемам пациенти, но се оказаха все мои познати. След едно здравно предаване по местния кабелен оператор, дойдоха и непознати пациенти. С практиката и опита се появиха и много неизяснени неща - вътрешно не се съгласявах с прочетеното и практиката . Книгата на Даяна Стайн за Рейки, което е и цялостно ръководство за преподаване, включваше и символите на Рейки, които досега са били табу и никъде не са публикувани. Книгата особено ми допадна, защото разшири познанията ми за Рейки. Тя включваше и нетрадиционни изследвания на контактьори и съпоставяше различни религии и учения за Рейки. От книгата научих как да наблюдавам себе си и най- важно как да развивам интуицията си. Да слушаш вътрешния си глас, всъщност това е дело на водачите и учителите, които лекуват с мен и направляват ръцете ми. От Даяна Стайн се научих как да осъзная присъствието на водачите и учителите. Осъзнах, че книгите и опита, описан в тях, често пъти се разминават с моята интуиция. Установих, че независимо, че са минали 5 мин., ръцете ми не се отместват , а друг път, сякаш сами се преместват, докато се нагласят на точното място и стоят колкото трябва. 

image
Установих, че количеството енергия, която излиза от дланите ми, определя проблема на органа /не назовавам болест, а проблем/ и съответно в съзнанието се визуализара кой символ или коя мандала трябва да поставя  - Усуи Рейки или Коруна Рейки. Често пъти се стремя да прилагам посочени идеи и техники от най- добрите практики, но се оказва, че реакциите ми са различни. Разбира се, че често и съвпадат. Благодарна съм, че има от къде да прочета за опита на преуспели мастер- учители, които със своите екипи описват своя опит и не го смятат за свое табу. Това дава възможност на начинаещите да почерпят опит, а същевременно ориентират и насочват към самостоятелност. Всеки е уникален и различен, както като лечител, така и като пациент. След един мой сън, в който видях къщата си и себе си в изкряща бяла светлина, аз се събудих с мисълта за убеденост да се посветя в мастер -учител. Благодарна съм на сина си, който ме подкрепя във всяко мое начинание морално и естествено материално. Обмяната на енергия изисква влагане на средства. Бях убедена, че всеки Мастер-учител е уникален, сам трябва да открие своя път и да тръгне по него чрез самоусъвършенстване с много желание, убеденост, вяра и любов,  с вяра, най- силна в себе си, учителите и водачите си. През октомври 2005 година бях инициирана за МАСТЕР -УЧИТЕЛ.
image


Преди моята учителка да започне ритуала двете почуствахме, че нещо стана, а после нашия гуро -  индийският мастер Семир Кале ми обясни, че това което описвам е инициация с ВИСШЕ. Това го чета и в японското издание на Хироши Дои. Бях удивена, замаяна и щастлива. До декември 2007 година се запознавах изключително с литературата за учението на Рейки на Запад. Все търсех обяснение на разминаването на интуицията си, практиката си и литературата. Проблем за мен беше да избирам какво от многото техники, описани като най- добрите практики, да превърна в "моята техника ," в "моя гледна точка". На прав път ли съм? Защо съм нестандартна? Дали да продължа изобщо? Не е ли велика заблуда? Съмнения във всичко досега! Въпросите на дъщеря ми бяха колко да ми вярва? Кое ме кара да не се съмнявам? Колко лъжеучения има ? Заблуда ? Изгубено време! От другата страна  бяха отговорите . Аз съм здрава !! Коксартрозата я няма - невороятно, невъзможно, но е факт. На рентгеновите снимки сравнени от началото и последните е факт,че я няма. Но аз вече не куцуках и отново бях на високите си обувки. Кръвното ми е нормално, а ако има аномалия правя Рейки от към страна на вътрешното бедро и проблемът е решен. Сърдечният ритъм нормален, захарта в норма. Мога да си помагам във всички ситуации, да регулирам храносмилателните си органи, при ударено, изкълчено, изгорено - нямам проблеми както за мен, така и за близките си и приятели и на хората, които са се срещнали с Рейки и са дошли "случайно чули за мен ". Помагам на децата си от разстояние. Може още да описвам приложението на Рейки. Наистина, някой незапознат с Рейки може да приеме всичко за фантазия .или мечти. Но то действа !  Всичките мои съмнения се разпаднаха, не само от проверената истина, но след като през януари 2008 прочетох книгата на Хироши Дои за източното учение на Рейки, получих отговор на въпроса ми - на прав път ли съм ? Оказа съм, че следвайки интуицията си съм се приближила и прилагам източната техника на Рейки....
  По-долу ви предлагам един видео филм за за медитиране чрез красиви картини от Космоса и подходяща музика.


 






Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: and08
Категория: Регионални
Прочетен: 921807
Постинги: 203
Коментари: 37
Гласове: 275
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930