Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 16:39 - Хората с увреждания от "Кураж" на среща с Никола Татарлиев
Автор: and08 Категория: Регионални   
Прочетен: 1701 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.10.2011 15:49


 На 13 октомври 2011 г. от 14 ч. в залата на Миньорския дом се състоя среща на хората с увреждания от СХУ "Кураж" с кандидата за кмет на гр. Кюстендил инж. Никола Татарлиев и неговият екип. Срещата протече в приятелска обстановка.  Г-н Татарлиев изложи своите позиции за развитието на гр. Кюстендил и в частност за грижите за хората с увреждания. На срещата присъстваха и хора от Съюза на слепите. Техният председател г-н Лазаров, както и председателя на "Кураж" инж. Андонов, поставиха редица въпроси, които г-н Татарлиев обеща да реши. Препълнената зала изпрати г-н Татарлиев с бурни ръкопляскания, пожелавайки му успех в изборите за осъществяване на дългосрочната му програма.

image

Кой е Никола Татарлиев?
Г-н Татарлиев е роден на 14.Х.1959 г.в гр. Пазарджик, женен е,  с един син. Завършил е Минно-геоложки институт и има и допълнителна квалификация като мениджър  по икономик, организация и управление на дейности в извън производствена сфера. Като минен инжинер е ръководел колективи от десет до деветстотин души. Понастоящем е шеф на ДЗИ в Кюстендилска област.  Владее руски, немски и английски език, има много добри компютърни умения. 
Ето какво казва за себе си:

 "Знам, че мога. Имам съответния опит. Целият ми съзнателен живот  и дейност е свързана с работа с хора и за хората. По-скоро се касае за отговорност, отколкото за предизвикателство. Съзнавам колко сериозни проблеми стоят пред Община Кюстендил. Считам, че съм се изградил и като стопански ръководител, и като представляващо лице. Работил съм и в условията на криза,  и в условията на изграждане на обекти и съоръжения, но най- големия ми опит е в работата с хората. Когато човек работи с хора не може да си позволява да прави експерименти с тях. Неговите решения трябва да се прецизирани, ясни, с ефект и полезност".



image

Ето и неговото обращение към кюстендилци:

Уважаеми жители на община Кюстендил,

Скъпи приятели,

Обръщам се към Вас, за да поискам Вашето доверие на предстоящите избори за кмет на Община Кюстендил.

Моят живот е минал в служба на обществото. Работил съм на различни места. Характерът на моята работа винаги ме е поставял под прожектора на обществения поглед. През цялото време съм бил на показ – пред всички.

Като кмет на Община Кюстендил имам амбицията да реализирам своите програмни намерения с помощта на всички жители на Общината, в режим на открито и честно управление на Общинската администрация и на процесите и дейностите в Общината. Разчитам на искрената подкрепа на всички жители на Общината, на мобилизиране на усилията на всички честни мислещи хора, на всеки, който милее за добруването и ясното бъдеще в нашето общо развитие. Декларирам своето категорично намерение да работя всеотдайно с всеки, който споделя моите програмни намерения, без разлика на пол, възраст, етнос, вяра, произход. В името на развитието на нашата Община, в името на едно ново, по-високо качество на живот в Общината.

Това, което ни събира, е нашата национална принадлежност. Никога не съм забравял, че всички сме българи, че всички милеем за доброто на нашата Родина България, за доброто на нашата Община Кюстендил.

Предстои ни много работа, за да направим Кюстендил една истинска Европейска Община. И ясно да я обозначим на Българската и на Европейската стопанска, културна и спортна карта.

Скъпи приятели, заставам пред вас, като кандидат за кмет на община Кюстендил, с професионалния и житейския опит и с ентусиазма да спечеля Вашето доверие, за да работя за доброто на хората от общината.

През този месец на предизборна дейност ще се срещнете с много кандидати – бивши и нереализирали се величия. Ще чуете много обещания. Ще чуете и много клевети. Аз съм сред Вас, аз съм един от Вас, пред Вас съм се доказал с работата си.Това ми дава вяра в мъдростта на Вашия избор.

Готов съм да работя за вас за нашата община Кюстендил, за нашето общо бъдеще, за едно ново качество на живот в Общината.

С уважение и пожелание за успех

Никола Татарлиев

Кандидат за кмет на община Кюстендил. Вижте и клип2. За срещата виж клип3. И още за Никола Татарлиев можете да прочетете като кликнете ТУК или ТУК.

Бюлетина №2

 

Нека да му пожелаем успех! А с клипа по-долу си припомним за хората с увреждания у нас и в чужбина.










Гласувай:
7



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: and08
Категория: Регионални
Прочетен: 922333
Постинги: 203
Коментари: 37
Гласове: 275
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930